Alaçatı Otelleri Rehberi

Switch to desktop Register Login

Alaçatı Otel - Tatil Yorum ve Şikayetleri

yorumlarAlaçatı’da tatilini geçiren ziyaretçilerin bölge hakkında yaptıkları yorumları sayfamızda bulabilirsiniz.

Her Otelin Kendine Ait Yorum ve Şikayetlerini Görmek için Tıklayın...

Yorumlar (4)

• Selvi Soydan

16 Mart 2013 12:52 zamanında |
    Merhabalar. Biz ailecek Alaçatı’ya okullar tatil olur olmaz geldik. Çark plajına yakın bir otele yerleştik. İki haftalık tatilimiz o kadar yoğun geçti ki buraya yazsam sığmaz sanırım. Öncelikle plajına ve durgun denizine bayıldık. Eşimle ben güneşlenirken çocuklarımız sörf yapmayı öğrendiler. Taş evlerini ve sokaklarını fırsat buldukça gezmemize rağmen bölgeye doyamadık. Ayrıca Çeşme merkeze de çok sık uğradık. Seneye tekrar gitmeyi planlıyoruz.
    • akyol aynur

27 Nisan 2013 17:10 zamanında |
      selamlar
      kaldiginiz otelin ismini yazarmisiniz
      ben alacatiya gitmek istiyorum ama hic tanimiyorum
      ondan giden birisinde tavsiye alarak gitmek istiyorum
      tesekkurler
  • Şule Saf

16 Mart 2013 12:50 zamanında |
    Selam. İstanbul’dan birkaç arkadaşımla birlikte Alaçatı’ya tatil yapmaya gittik. Bir hafta iznimiz olduğu için bölgede her şeyi yapmak istedik. Denize girdik, güneşlendik, sörf yapmaya çalıştık. Antika Pazarındaki ürünlere ve damla sakızı ile yapılan kurabiyelerle reçellere bayıldık. Anneme bunlardan kavanoz kavanoz aldım ayrıca. Doğasına ve taş otellerine bayıldık. Bol bol da gezdik. Tekrar gideceğiz.
  • Gülden Koca

16 Mart 2013 12:47 zamanında |
    Alaçatı’ya gelir gelmez kendimizi enfes bir kahvaltı sofrasında bulduk. Arabamızla gece çıktığımız yolculuğun sonunda bu şirin belde de uyanmak çok güzel oldu. Eşim önceden geldiğimiz bir otelde yer ayırttığı için kendimizi evimizde hissettik. Bölgenin mavi ve yeşil doğasına hayran kaldık. Ayrıca yel değirmenlerini görmek bizim için farklı bir deneyim oldu. Eve giderken de incir, zeytinyağı ve sakız reçeli aldık. Herkese tatillerini burada geçirmelerini tavsiye ediyorum.

Bir yorum yapın

Ayvalık'ta konaklamış veya konaklama yapmak isteyen tatilciler kendi görüşlerini yazarak Ayvalık'ta tatil yapacak misafirlerle deneyimlerini paylaşabilirler.
Otellerde konaklamış misafirler yorum ve şikayetlerini yazarak hizmet kalitesinin yükseltilmesine katkı sağlayabilirler.